Тренінг "Я - Директор"

Цілі тренінгу:
- Дати директорам магазинів інструменти для підвищення Коефіцієнту конвертації
- Підвищити ефективність контакту Продавець-Покупець
- Підвищити лояльність директорів магазинів до компанії
- Навчити працювати з нематеріальною мотивацією своїх підлеглих в ситуації кризи
- Працювати з учасниками «про гроші»: підвищення коефіцієнту конвертації - інструмент підвищення дохідної частини магазину.
Для кого цей тренінг
Роздрібні магазини
Інтернет-магазини
Що в програмі
- Формування особистих цілей на посаді «Директор» в цілому, і в конкретній ситуації зокрема.
- Навички та якості, необхідні Ефективному директору.
- Досягнення планових показників магазину.
- Важливість роботи з Коефіцієнтом конвертації.
- Інструменти впливу Директора магазину на ефективність контакту Продавець-Покупець.
- Складання конкретного плану дій «що робити з тим, що перешкоджає» і прийняття на себе відповідальності за його реалізацію.
- Нематеріальнаямотивація підлеглих та її вплив на Коефіцієнт конвертації
- Фактори, що впливають на лояльність співробітників до компанії, визначення дій Директора магазину з формування такої лояльності у своїх підлеглих.
- Принципи самомотивації і мотивації підлеглих.
- Прийняття відповідальності за мотивацію власну і своїх підлеглих.
- Особливості ефективного лідерства в ситуації кризи
- Постановка завдань і зворотний зв'язок підлеглим з метою підвищення спрямованості на задачу: «Підвищення коефіцієнту конвертації магазину»
- Актуальні потреби продавців в нинішній ситуації.
- Неефективні моделі інструктажу підлеглих.
- Психологічні аспекти і сутність управлінського контролю.
- Проведення мотиваційної бесіди за задачею «Підвищення коефіцієнту конвертації магазину».
- Управління стресом як інструмент поліпшення якості взаємодії Керівник-Підлеглий, Продавець-Покупець
- Робота з профілактикою негативного впливу стресу свого і своїх підлеглих, на виконання поставлених завдань.
Як проходить тренінг
Інтерактивне спілкування
Практичні кейси
Відео аналіз
Зворотній зв'язок учасникам
Обмін досвідом між учасниками
Хто проводить тренінг
Системний оргконсультант, бізнес-тренер, коуч з питань кар'єри
Ключові компетенції:- Системний організаційний консалтинг
- Управлінський консалтинг
- Персональний коучинг ключових співробітників
- Проведення організаційних і стратегічних сесій
- Модерація нарад щодо вирішення проблем
- Навичкоутворюючі тренінги для персоналу всіх рівнів (продажі, обслуговування, управління)
- Школа бізнес-тренера
- Школа керівника «Шеф, якого поважають»
15
років в управлінському консалтингу
18