Тренінг "Взаємодія у команді: зростаємо разом!"

Цілі тренінгу:
  • Сформувати і розвинути навички організації командної роботи.
  • Зрозуміти основні принципи створення команди та необхідні умови успішної командної роботи.
  • Усвідомити важливість власного психологічного стану та настрою для досягнення успіху.
  • Розглянути основні стереотипи й емоції, що впливають на результат переговорного процесу. Як навчитися контролювати власні емоції.
  • Навчитися складати план вирішення проблеми, з'ясовувати частки участі партнерів в її вирішенні і взаємні обіцянки конкретних дій.
Завдання тренінгу:
  • підвищення комунікативної компетентності,
  • формування позитивного ставлення до себе і прийняття себе, своєї діяльності,
  • усвідомлення рівня розвитку власних менеджерських умінь та лідерських якостей.

Лишити заявку

Для кого цей тренінг

Що в програмі

1. Командний дух
  • Відмінності між групою і командою
  • Ролі в неорганізованій групі
  • Розпізнавання і корекція деструктивних ролей в групі
  • Вирішення складних завдань при об'єднанні в команду
  • У яких випадках командна робота ефективна, а в яких - ні
  • Принципи побудови команди. Умови успішної командної роботи
  • Постановка командних цілей. Правила формулювання цілей. Узгодження цілей з місією команди. Пов'язування особистих цілей кожного члена команди із загальними
  • Стадії розвитку команди. Дії лідера на різних стадіях. Поведінка членів команди на кожній стадії. Способи прискорення виходу команди на стадію продуктивної роботи
  • Перерозподіл ролей у разі зміни цілей і задач. Ефективне включення нових членів команди в роботу
  • Складнощі і ризики командної роботи. Реакція на зміни середовища. Підвищення гнучкості команди
  • Способи підвищення продуктивності роботи команди
  • Розвиток команди через розвиток її членів. Постановка цілей розвитку
2. Управління як діяльність
  • Що входить, а що не входить в обов'язки керівника?
  • Управлінський цикл "Планування - Постановка задач - Мотивування - Контроль - Аналіз і прийняття рішень"
  • Що визначає ефективність керівника?
3. Постановка задач
  • Загальний алгоритм управління
  • Критерії правильно поставленої задачі
  • Облік індивідуальних особливостей співробітника при постановці задачі
  • Використання зворотного зв'язку для контролю точності розуміння задачі співробітником
  • Як передати співробітнику відповідальність за результат?
4. Делегування повноважень
  • Правила делегування
  • Вибір задач для делегування
  • Задачі, які не підлягають делегуванню
  • Як вибрати співробітника під задачу з урахуванням кваліфікації та наявних ресурсів?
  • Пастка "зворотного делегування" - як не робити за підлеглих їх роботу
5. Контроль
  • Види і функції контролю
  • Уміння формувати критерії контролю, вибирати форми і періодичність контролю в залежності від складності задач і кваліфікації співробітників
  • Як уникнути найбільш поширених помилок контролю?
  • Як підвищувати мотивацію співробітника за допомогою адекватної процедури контролю?
  • Як частково делегувати функцію контролю?
  • Як скоротити витрати часу на контроль?
6. Мотивування співробітників
  • Основні принципи мотивації
  • Потреби співробітників
  • Догана і похвала як мотиватори
  • Алгоритми дієвої догани, похвали
  • Уміння цілеспрямовано і усвідомлено використовувати зворотний зв'язок у керівництві та розвитку співробітників
7. Управління часом
  • Формування бази потенційних клієнтів
  • Як знайти вільну годину у стандартному робочому дні?
  • Вміння розставляти пріоритети і розподіляти роботу відповідно до них

Програма представлена у скороченому вигляді для попереднього ознайомлення.

Як проходить тренінг

Інтерактивне спілкування

Практичні кейси

Відео аналіз

Зворотній зв'язок учасникам

Обмін досвідом між учасниками

Хто веде тренінг

27

років досвід у продажах


110

компаній клієнтів


397

виконаних проектів


25

виступів з теми продажів



  • Експерт з продажів та сервісу
  • Сертифікований бізнес-тренер,
  • Сертифікований коуч (ICF),
  • 27-річний досвід роботи в продажах послуг.
  • Досвід роботи у створенні та проведенні навчальних програм / тренінгів - 13 років.
  • Досвід створення і впровадження стандартів - 10 років.
  • Досвід проведення коуч-сесій для власників і перших осіб компаній 10 років.
  • Професійна спеціалізація: комунікативні навички, орієнтація на якісне обслуговування клієнтів, продажі і перемовний процес, управління.
Заявка на тренинг

 

Ваши имя и фамилия

Контактный телефон

Ваш e-mail

Тренинг, который Вас интересует

×
Заполните форму

 

Ваши имя и фамилия

Контактный телефон

Ваш e-mail

Услуга, которая Вас интересует

×
Заказать проект по увеличению продаж

 

Ваши имя и фамилия

Контактный телефон

Ваш e-mail

Услуга, которая Вас интересует

×
Рассчитать стоимость оценки

 

Ваши имя и фамилия

Контактный телефон

Ваш e-mail

Услуга, которая Вас интересует

×
Заказать бесплатную консультацию

 

Ваши имя и фамилия

Контактный телефон

Ваш e-mail

Услуга, которая Вас интересует

×
Узнать подробнее про оценку

 

Ваши имя и фамилия

Контактный телефон

Ваш e-mail

Услуга, которая Вас интересует

×
Регистрация на вебинар

 

Ваши имя и фамилия

Контактный телефон

Ваш e-mail

Компания

Услуга, которая Вас интересует

×
Заявка на тренінг

 

Ім'я та прізвище

Контактний телефон

Ваш e-mail

Тренінг, що Вас цікавить

×
Заповніть форму

 

Ім'я та прізвище

Контактний телефон

Ваш e-mail

Послуга, що Вас цікавить

×
Замовити проект зі збільшення продажів

 

Ім'я та прізвище

Контактний телефон

Ваш e-mail

Послуга, що Вас цікавить

×
Розрахувати вартість оцінки

 

Ім'я та прізвище

Контактний телефон

Ваш e-mail

Послуга, що Вас цікавить

×
Замовити безкоштовну консультацію

 

Ім'я та прізвище

Контактний телефон

Ваш e-mail

Послуга, що Вас цікавить

×
Дізнатися детальніше про оцінку

 

Ім'я та прізвище

Контактний телефон

Ваш e-mail

Послуга, що Вас цікавить

×
Реєстрація на вебінар

 

Ім'я та прізвище

Контактний телефон

Ваш e-mail

Компанія

Послуга, що Вас цікавить

×