Тренінг "Взаємодія у команді: зростаємо разом!"

Цілі тренінгу:
- Сформувати і розвинути навички організації командної роботи.
- Зрозуміти основні принципи створення команди та необхідні умови успішної командної роботи.
- Усвідомити важливість власного психологічного стану та настрою для досягнення успіху.
- Розглянути основні стереотипи й емоції, що впливають на результат переговорного процесу. Як навчитися контролювати власні емоції.
- Навчитися складати план вирішення проблеми, з'ясовувати частки участі партнерів в її вирішенні і взаємні обіцянки конкретних дій.
- підвищення комунікативної компетентності,
- формування позитивного ставлення до себе і прийняття себе, своєї діяльності,
- усвідомлення рівня розвитку власних менеджерських умінь та лідерських якостей.
Для кого цей тренінг
Керівники напрямків
Менеджери
Адміністратори
Що в програмі
1. Командний дух
- Відмінності між групою і командою
- Ролі в неорганізованій групі
- Розпізнавання і корекція деструктивних ролей в групі
- Вирішення складних завдань при об'єднанні в команду
- У яких випадках командна робота ефективна, а в яких - ні
- Принципи побудови команди. Умови успішної командної роботи
- Постановка командних цілей. Правила формулювання цілей. Узгодження цілей з місією команди. Пов'язування особистих цілей кожного члена команди із загальними
- Стадії розвитку команди. Дії лідера на різних стадіях. Поведінка членів команди на кожній стадії. Способи прискорення виходу команди на стадію продуктивної роботи
- Перерозподіл ролей у разі зміни цілей і задач. Ефективне включення нових членів команди в роботу
- Складнощі і ризики командної роботи. Реакція на зміни середовища. Підвищення гнучкості команди
- Способи підвищення продуктивності роботи команди
- Розвиток команди через розвиток її членів. Постановка цілей розвитку
- Що входить, а що не входить в обов'язки керівника?
- Управлінський цикл "Планування - Постановка задач - Мотивування - Контроль - Аналіз і прийняття рішень"
- Що визначає ефективність керівника?
- Загальний алгоритм управління
- Критерії правильно поставленої задачі
- Облік індивідуальних особливостей співробітника при постановці задачі
- Використання зворотного зв'язку для контролю точності розуміння задачі співробітником
- Як передати співробітнику відповідальність за результат?
4. Делегування повноважень
- Правила делегування
- Вибір задач для делегування
- Задачі, які не підлягають делегуванню
- Як вибрати співробітника під задачу з урахуванням кваліфікації та наявних ресурсів?
- Пастка "зворотного делегування" - як не робити за підлеглих їх роботу
- Види і функції контролю
- Уміння формувати критерії контролю, вибирати форми і періодичність контролю в залежності від складності задач і кваліфікації співробітників
- Як уникнути найбільш поширених помилок контролю?
- Як підвищувати мотивацію співробітника за допомогою адекватної процедури контролю?
- Як частково делегувати функцію контролю?
- Як скоротити витрати часу на контроль?
- Основні принципи мотивації
- Потреби співробітників
- Догана і похвала як мотиватори
- Алгоритми дієвої догани, похвали
- Уміння цілеспрямовано і усвідомлено використовувати зворотний зв'язок у керівництві та розвитку співробітників
- Формування бази потенційних клієнтів
- Як знайти вільну годину у стандартному робочому дні?
- Вміння розставляти пріоритети і розподіляти роботу відповідно до них
Програма представлена у скороченому вигляді для попереднього ознайомлення.
Як проходить тренінг
Інтерактивне спілкування
Практичні кейси
Відео аналіз
Зворотній зв'язок учасникам
Обмін досвідом між учасниками
Хто веде тренінг
27
років досвід у продажах
110
компаній клієнтів
397
виконаних проектів
25
виступів з теми продажів
- Експерт з продажів та сервісу
- Сертифікований бізнес-тренер,
- Сертифікований коуч (ICF),
- 27-річний досвід роботи в продажах послуг.
- Досвід роботи у створенні та проведенні навчальних програм / тренінгів - 13 років.
- Досвід створення і впровадження стандартів - 10 років.
- Досвід проведення коуч-сесій для власників і перших осіб компаній 10 років.
- Професійна спеціалізація: комунікативні навички, орієнтація на якісне обслуговування клієнтів, продажі і перемовний процес, управління.