Тренінг "Ефективне управління командою ресторану"

«99% усіх співробітників хочуть виконувати роботу добре.
Як вони її виконують, залежить від того, на кого вони працюють»
Боб Хазард
Цілі тренінгу:- Розвинути навички оперативного керівництва: планування, постановка задач, мотивування, контроль, аналіз.
- Сформувати і розвинути навички організації командної роботи.
- Відпрацювати алгоритм взаємодії з підлеглим / колегою при різних позиціях.
- Усвідомити важливість власного психологічного стану та настрою для досягнення успіху.
- Навчитися складати план вирішення проблеми, з'ясовувати долі участі партнерів в її вирішенні і взаємні обіцянки конкретних дій.
Для кого цей тренінг
Ресторани
Кав'ярні
Що в програмі
«РОБОТА КОМАНДИ»
- Якість обслуговування в ресторані: основні критерії оцінки.
- Ключові компетенції офіціанта, бармена, кухаря.
- Якими навичками повинен володіти адміністратор, шеф-кухар, бармен-менеджер.
- Особисті якості співробітника, необхідні для якісного сервісу.
- Ключові завдання операційного менеджменту.
- Стандарти обслуговування як інструмент створення індивідуальності ресторану, стратегії навчання, кращого донесення до персоналу їх завдань.
- Впровадження системи отримання зворотного зв'язку від гостя: визначення параметрів, розробка анкет, статистичний аналіз.
- Як отримувати зворотний зв'язок і інформацію від Ваших гостей, які допоможуть Вам насправді зрозуміти, що необхідно зробити для того, щоб завоювати їх лояльність
- Оцінка реальних показників: задоволеності гостя, середньої суми чека та ін.
«ЛІДЕРСТВО ТА ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ»
- Функції організаційного лідера.
- Створення та зміцнення авторитету лідера.
- Колесо компетенцій керівника.
- Цикл функцій управління.
- Характеристики успішних людей.
- 7 кроків досягнення мети.
- Вміння проводити перерозподіл цілей і ставити завдання перед собою.
- Організація робочого часу - робота з пріоритетами.
- Пастки часу. Інструменти оптимізації.
- План розвитку бізнесу.
- План розвитку особистісних якостей.
- 21 спосіб навчитися встигати.
- Компас професійної ідентифікації.
- Стилі керівництва.
- Уміння цілеспрямовано і усвідомлено використовувати зворотний зв'язок в управлінні та розвитку співробітників.
- Алгоритми дієвої догани, похвали.
- Правила зворотного зв'язку.
- Способи отримання інформації
- Мотиви поведінки гостей і співробітників.
- Теорія поколінь.
- Спіральна динаміка Грейвза, що визначає домінуючі системи цінностей і парадигми мислення.
Програма представлена у скороченому вигляді для попереднього ознайомлення.
Як проходить тренінг
Інтерактивне спілкування
Практичні кейси
Відео аналіз
Зворотній зв'язок учасникам
Обмін досвідом між учасниками
Хто веде тренінг
27
років досвід у продажах
110
компаній клієнтів
397
виконаних проектів
25
виступів з теми продажів
- Експерт з продажів та сервісу
- Сертифікований бізнес-тренер,
- Сертифікований коуч (ICF),
- 27-річний досвід роботи в продажах послуг.
- Досвід роботи у створенні та проведенні навчальних програм / тренінгів - 13 років.
- Досвід створення і впровадження стандартів - 10 років.
- Досвід проведення коуч-сесій для власників і перших осіб компаній 10 років.
- Професійна спеціалізація: комунікативні навички, орієнтація на якісне обслуговування клієнтів, продажі і перемовний процес, управління.