Тренінг "Управління конфліктом"

Цілі:
- Вивчити і відпрацювати основні техніки визначення фільтрів сприйняття і обробки інформації
- Навчитися аналізувати поведінку співрозмовника, визначати типологію і стиль взаємодії з даним типом
- Усвідомити важливість власного психологічного стану та настрою для досягнення успіху
- Розглянути основні стереотипи й емоції, що впливають на результат переговорного процесу
- Навчитися чути і розуміти партнера з комунікації, формулювати запитання
- Виявити бар'єри в комунікації і способи їх подолання
- Відпрацювати комунікативні техніки
- Розглянути прийоми нейтралізації заперечень
- Вивчити способи аргументації та переконання
- Підвищити особисту ефективність в процесі перемовин
- Вдосконалити навички ведення переговорів з клієнтами
Для кого цей тренінг
Керівники вищої та середньої ланки
Менеджери з продажів
Адміністратори
Що в програмі
- Комунікативна компетентність
- Фази ділової бесіди
- Значимість визначення фільтрів сприйняття й обробки інформації співрозмовника
- Як вести себе зі складним співрозмовником
- Все про конфлікти
- Види конфліктів та способи їх врегулювання
- Алгоритм переговорів щодо розв'язання конфлікту
- Роль менеджера у конфлікті
- Вміння працювати у конфліктних ситуаціях
- Способи реагування на агресію і звинувачення
- Способи нейтралізації емоційного стану
- Техніки обробки заперечень
- Способи отримання інформації
- Мотиви поведінки клієнтів і партнерів
- Спіральна динаміка Грейвза, що визначає домінуючі системи цінностей і парадигми мислення
- Різновиди управлінських культур
- Ефективне управління персоналом. Важелі впливу
- Коучингові технології - ефективні інструменти в управлінні конфліктом
- Метод запитань. Основні переваги і правила постановки запитань
- Як правильно готувати і задавати хороші запитання
- Визначення цінностей Клієнтів за логічними рівнями
- Сила впливу на Клієнта в перемовинах
- Поняття психологічного впливу і протистояння впливу
- Техніки аргументації і переконання
- Алгоритм протистояння впливу і маніпуляції. Види контрвпливів
Програма представлена у скороченому вигляді для попереднього ознайомлення.
Як проходить тренінг
Інтерактивне спілкування
Практичні кейси
Відео аналіз
Зворотній зв'язок учасникам
Обмін досвідом між учасниками
Хто веде тренінг
27
років досвід у продажах
110
компаній клієнтів
397
виконаних проектів
25
виступів з теми продажів
- Експерт з продажів та сервісу
- Сертифікований бізнес-тренер,
- Сертифікований коуч (ICF),
- 27-річний досвід роботи в продажах послуг.
- Досвід роботи у створенні та проведенні навчальних програм / тренінгів - 13 років.
- Досвід створення і впровадження стандартів - 10 років.
- Досвід проведення коуч-сесій для власників і перших осіб компаній 10 років.
- Професійна спеціалізація: комунікативні навички, орієнтація на якісне обслуговування клієнтів, продажі і перемовний процес, управління.