Тренінг "Управління та ефективне керівництво"

Даний тренінг дає однозначне розуміння, за що платять зарплатню керівнику і що входить в основні параметри оцінки його професійної діяльності, однозначно розподіляє фокуси результативності та ефективності підрозділу.
"Тренінг дає можливість підвищити ефективність роботи підрозділів компанії за рахунок акценту на коректно сформульованих цілях діяльності та керівництві з використанням системних знань. Програма базується на понятті Цикл менеджменту і відображає ключові його етапи: аналіз ситуації, постановка цілей, планування та організація діяльності, мотивація підлеглих і контроль виконання. Учасники зможуть пропрацювати практичні аспекти делегування; освоїти чотири Стилі лідерства і навчаться розпізнавати рівні робочої зрілості підлеглих за моделлю Херші-Бланшара; розглянути Зворотній зв'язок підлеглому як інструмент керівника і виділити три різні способи застосування зворотного зв'язку. ”
Автор та ведуча: Юлія Герзанич, Бізнес-консультант, бізнес-тренер, сертифікований коуч
Результати після тренінгу
Виникне виражена спрямованість керівників на цілі виконання кожної задачі
Підвищиться результат та якість виконання завдань
Підвищиться якість взаємодії між керівником і працівниками підрозділу
Підвищиться кількість та ефективність делегованих завдань
Збільшиться репертуар мотиваційних можливостей керівника
Покращиться емоційний клімат в компанії та в підрозділах, керівники яких пройшли навчання
Для кого цей тренінг
Агенції нерумості
Дистриб'ютори
Виробничі компанії
Банки
Роздрібні магазини
Бутіки
Турагенції
Автосалони
Рекламні агенції
Інтернет-магазини
Що в програмі
Учасники в практичних завданнях отримають досвід розділення своєї діяльності на Управління та керівництво; зможуть сфокусуватися на Цілі як основі процесу управління; вироблять навички оцифрування цілей за допомогою SMART-правила.
Завдяки вправам, які будуть підібрані з урахуванням специфіки бізнесу Замовника, другий блок тренінгу дасть можливість практично опрацювати навички постановки задач. Завдяки системі кейсів учасники навчаться розпізнавати, підбирати під ситуацію, і, нарешті, демонструвати один з 4-х стилів лідерства. Процес постановки задач стане простим і зрозумілим для них завдяки системному опрацюванню поняття Рівень робочої зрілості підлеглого.
Тренінг дає можливість сформувати у керівників розуміння поняття human resources і відповідальності керівника за те, чи використовується даний ресурс ефективно. Фокус практичної частини допоможе їм побачити моменти, де вони працюють з відповідальністю підлеглого за задачі і якість їх виконання, а також оцінити, наскільки вони результативно це роблять.
Учасники вивчать поняття Зворотній зв'язок підлеглому, а також, відпрацюють на практиці три варіанти використання даного інструменту для розвитку, коригування або контролю екстрених ситуацій.
Формат, сформований даним тренінгом, дає учасникам унікальну можливість отримувати зворотній зв'язок своїм керуючим діям від інших учасників групи, що допоможе провести більш об'єктивну самооцінку власних зон розвитку.
Як проходить тренінг
Інтерактивне спілкування
Практичні кейси
Аналіз відео-запису вправ
Зворотній зв'язок учасникам
Обмін досвідом між учасниками
Хто проводить тренінг
Спеціалізується на проектах з впровадження системи Performance Management, а також розробці та проведенні навчальних програм по напрямках people management, self- management, комунікативна ефективність, коучинг та розвиток персоналу. З 2005 р. проводить навчання керівників у галузі Performance Management та People Management, коучинг та розвиток персоналу.
Проведено більше
тренінгів
Проведено навчання більше
керівників
Понад 15 років роботи в реальному секторі бізнесу, з яких 12 років успішної кар'єри в ГК «ФОКСТРОТ», від посади менеджер з персоналу регіонального представництва до Директора департаменту персоналу Групи (в 2013 р ГК «ФОКСТРОТ» ввійшла до 25 кращих компаній-роботодавців України за версією журналу "Капітал"). Практичний досвід у галузі організації та контролю hr-процедур; впровадження системи Performance Management та оцінки результативності на основі показників ефективності діяльності (KPI); програм управління та оцінки залученості персоналу; в системному розвитку торгового та керівного складу компаній; в розробці та проведенні систем атестації й оцінки персоналу, зокрема Оціночних Центрів для різних категорій персоналу.
Результати клієнтів

«Даний тренінг поєднує достатній рівень стандартизації процесу з гнучкістю підходу, що дало нам можливість і підсилити свої навички, і знайти місце у схемі роботи з підлеглим своїм «перевіреним» методом мотивування і контролю. Динаміка роботи була високою, 80% часу займали практичні завдання, що допомогло сформувати конкретні кроки і знайти свої способи вирішення поставленого нам, як керівникам, завдання. Важливим моментом, який змусив нас «попітніти» виявився розділ, присвячений зворотному зв'язку підлеглим. Виявилося, що на розмову з підлеглим про результати або про якість роботи ми можемо дивитися як на інструмент, за допомогою якого можна домогтися заздалегідь потрібних результатів».
1. Опис завдання / проблеми
З метою підвищення ефективності діяльності компанії, вводиться нова модель управління, заснована на Системі управління за цілями (МВО) і оцінка діяльності та оплата праці працівників компанії на основі KPI. Для того, щоб сфокусувати керівний склад компанії на діях керівника, які підвищують ефективність підлеглих, були проведені два тренінги «Управління та оперативне керівництво. Ч.1». Спочатку для ТОП-складу керівників, потім для лінійного менеджменту і директорів салонів.
2. Що было зроблено
Дана програма дає можливість наповнити класичні схеми та усталені моделі взаємодії з підлеглим смислами системи управління, яка необхідна компанії-замовнику навчання. У зв'язку з цим, дані тренінги були проведені з урахуванням місця постановки завдань, оцінки результатів підлеглого, подачі зворотного зв'язку, навичок проміжного контролю й управління вмотивованістю працівника в розрізі Управління по цілям. Даний тренінг був першим в Проекті із впровадження МВО і kpi в даній компанії. Далі були тренінги «Управління та оперативне керівництво. Частина 2» і програма по розробці системи Оцінки і підвищення компетенцій.
3. Результат після навчання
Проведення даного тренінгу безпосередньо перед впровадженням системи Управління по цілям, а також Оцінки діяльності по kpi, дало можливість керівникам оцінити важливість якісного оперативного менеджменту, його взаємозв'язок з ефективністю діяльності компанії в цілому. Також, керівники отримали необхідний інструментарій і збільшили рівень навичок постановки завдачі на основі цілей і управління рівнем робочої зрілості підлеглого, на основі якого була проведена декомпозиція цілей компанії по підрозділах.

«Даний тренінг поєднує достатній рівень стандартизації процесу з гнучкістю підходу, що дало нам можливість і підсилити свої навички, і знайти місце в схемі роботи з підлеглим своїм «перевіреним» методом мотивування і контролю. Динаміка роботи була високою, 80% часу займали практичні завдання, що допомогло сформувати конкретні кроки і знайти свої способи вирішення поставленого нам, як керівникам, завдання. Важливим моментом, який змусив нас «попітніти» виявився розділ, присвячений зворотному зв'язку підлеглим. Виявилося, що на розмову з підлеглим про результати або про якість роботи ми можемо дивитися як на інструмент, яким можна домогтися заздалегідь потрібних результатів».
1. 1. Опис задачі/проблеми
З метою підвищення ефективності діяльності компанії, вводиться нова модель управління, яка передбачає високий рівень якості роботи керівників в оперативній діяльності. Для цього необхідно було сформувати відповідний набір менеджерських компетенцій.
2. Що було зроблено
Проведена попередня оцінка потреби лінійного менеджменту компанії у розвитку менеджерських навичок та інтересу майбутніх учасників до тренінгу. На підставі зібраної інформації розроблено спеціальну програму навчання керівників, що складається з 3-х тренінгових програм, а також системи оцінки засвоєних знань і закріплення набутих навичок; передбачено індивідуальний пост-тренінговий супровід учасників і сформований список обов'язкової до вивчення літератури.
3. Результат після навчання
Першим тренінгом в Програмі розвитку став тренінг «Управління та ефективне керівництво (частина 1)», за результатами якого були проведені два анкетування, що оцінюють засвоєння нових знань та контролюють розуміння застосованості отриманих навичок. За вивченої обов'язкової літератури учасники підготували есе, які також відображали засвоєння заданого матеріалу. Протягом наступних двох місяців кожен учасник мав можливість у форматі особистої зустрічі з тренером закріпити навички постановки задач з урахуванням моделі Херші-Бланшара, та навички Критичного зворотного зв'язку.