Тренінг "Time Management для керівників"

Для кого цей тренінг
Керівники вищої ланки
Керівники напрямків
Що в програмі
- Навички управління результатами
- Визначення понять «час», «ефективність» і «результативність»
- Основні принципи розставляння пріоритетів
- Ефективне розподілення робочого часу (визначення бюджету часу; задачі «слони» і задачі «жабки»; «золотий час»)
- Алгоритм планування робочого часу
- Скорочення факторів втрат часу
- Оцінка особистої системи управління робочим часом
- Пряме та зворотнє делегуванне задач
- Управління задачами
- Задачі, орієнтовані на результат та орієнтовані на процес
- Системи управління затратами часу
- Принцип ПРО-активного планування результатів
- Системи підвищення особистої ефективності
- Складання детальних планів реалізації
- Методи контролю виконання планів
- База прийняття рішень для наступного планування
- Основні принципи стратегічного, тактичного та оперативного планування
- Поняття само-мотивація та заходи з її підсилення та підтримки
Програма представлена у скороченому вигляді для попереднього ознайомлення.
Як проходить тренінг
Інтерактивне спілкування
Практичні кейси
Аналіз відео-запису вправ
Зворотній зв'язок учасникам
Обмін досвідом між учасниками
Хто проводить тренінг
Спеціалізується на проектах з впровадження системи Performance Management, а також розробці та проведенні навчальних програм по напрямках people management, self- management, комунікативна ефективність, коучинг та розвиток персоналу. З 2005 р. проводить навчання керівників у галузі Performance Management та People Management, коучинг та розвиток персоналу.
Проведено більше
тренінгів
Проведено навчання більше
керівників
Понад 15 років роботи в реальному секторі бізнесу, з яких 12 років успішної кар'єри в ГК «ФОКСТРОТ», від посади менеджер з персоналу регіонального представництва до Директора департаменту персоналу Групи (в 2013 р ГК «ФОКСТРОТ» ввійшла до 25 кращих компаній-роботодавців України за версією журналу "Капітал"). Практичний досвід у галузі організації та контролю hr-процедур; впровадження системи Performance Management та оцінки результативності на основі показників ефективності діяльності (KPI); програм управління та оцінки залученості персоналу; в системному розвитку торгового та керівного складу компаній; в розробці та проведенні систем атестації й оцінки персоналу, зокрема Оціночних Центрів для різних категорій персоналу.