Тренінг "Управління сервісом. Створюємо систему якісного обслуговування"

Цілі тренінгу:
- Зрозуміти, як домогтися реального підвищення рівня сервісу
- З'ясувати ступінь ефективності роботи персоналу компанії
- Освоїти дієві інструменти роботи з персоналом
- Освоїти навички продажів, які можна застосовувати при обслуговуванні гостей ресторану
- Надати можливість кожному учаснику тренінгу розробити особисту програму поліпшення сервісу в своїй компанії
Для кого цей тренінг
Ресторани
Кав'ярні
Готелі
Турагенції
Бутіки
Банки
Що в програмі
- Яким чином компанії у сфері послуг домагаються стабільного успіху
- Сервіс, його роль у досягненні успіху
- Плюси і мінуси хорошого сервісу
- Закони обслуговування клієнтів
- Розуміння місії компанії і свого місця в ній
- Профілактика конфліктів
- Сім секретів позитивного підходу
- Створення успішної клієнтоорієнтованої компанії
- Стратегія сервісу
- Програма підвищення якості обслуговування
- Складові першокласного обслуговування
- Особисті якості співробітника, необхідні для якісного сервісу
- Підбір персоналу
- Компетенції персоналу < li>
- Форми проведення інтерв'ю
- Стандарти обслуговування
- Впровадження стандартів у життя
- Як побудувати систему навчання
- Контроль:
- за процесом управління та створення споживчої цінності
- за впровадженням системи зворотного зв'язку з клієнтом: розробка анкет, статистичний аналіз
- за доведенням до персоналу результатів роботи і необхідності покращень
- Оцінка співробітників
- Складання плану розвитку співробітника
- Відносини, засновані на довірі
- Рівні прихильності у взаєминах
Програма представлена у скороченому вигляді для попереднього ознайомлення.
Як проходить тренінг
Інтерактивне спілкування
Практичні кейси
Відео аналіз
Зворотній зв'язок учасникам
Обмін досвідом між учасниками
Хто веде тренінг
27
років досвід у продажах
110
компаній клієнтів
397
виконаних проектів
25
виступів з теми продажів
- Експерт з продажів та сервісу
- Сертифікований бізнес-тренер,
- Сертифікований коуч (ICF),
- 27-річний досвід роботи в продажах послуг.
- Досвід роботи у створенні та проведенні навчальних програм / тренінгів - 13 років.
- Досвід створення і впровадження стандартів - 10 років.
- Досвід проведення коуч-сесій для власників і перших осіб компаній 10 років.
- Професійна спеціалізація: комунікативні навички, орієнтація на якісне обслуговування клієнтів, продажі і перемовний процес, управління.