Тренінг "Майстер станів: управління емоціями"

Цілі:
- Навчання способам ефективного вирішення конфліктів шляхом осмислення змісту конфліктної ситуації і оптимізації особистої поведінки
- Навчитися аналізувати поведінку співрозмовника, визначати типологію і стиль взаємодії з даним типом
- Усвідомити важливість власного психологічного стану та настрою для досягнення успіху
- Розглянути основні стереотипи й емоції, що впливають на результат перемовного процесу
- Виявити бар'єри у комунікації та способи їх подолання
- Вивчити способи аргументації та переконання
- Підвищити особисту ефективність у процесі переговорів
Для кого цей тренінг
Керівники вищої та середньої ланки
Менеджери з продажів
Адміністратори
Що в програмі
- Психологія емоцій
- Роль емоцій в особистісному розвитку людини
- Контроль емоційного стану
- Трансактний аналіз комунікацій
- Природа негативного ставлення
- Види захисного реагування
- Прийняття зворотного зв'язку
- Типологія поведінки
- Особливості роботи з різними типами клієнтів
- Все про конфлікти
- Робота із супротивом
- Управління конфліктом
- Поведінка у конфліктній ситуації
- Способи вирішення конфлікту
- Схема конструктивних і неконструктивних способів ведення переговорів
- Аргументація, контраргументация і самопросування
- Маніпуляції
- Алгоритм протистояння впливу і маніпуляції. Види контрвпливу
- Інформаційний діалог
- Управління власним емоційним станом
Програма представлена у скороченому вигляді для попереднього ознайомлення.
Як проходить тренінг
Інтерактивне спілкування
Практичні кейси
Відео аналіз
Зворотній зв'язок учасникам
Обмін досвідом між учасниками
Хто веде тренінг
27
років досвід у продажах
110
компаній клієнтів
397
виконаних проектів
25
виступів з теми продажів
- Експерт з продажів та сервісу
- Сертифікований бізнес-тренер,
- Сертифікований коуч (ICF),
- 27-річний досвід роботи в продажах послуг.
- Досвід роботи у створенні та проведенні навчальних програм / тренінгів - 13 років.
- Досвід створення і впровадження стандартів - 10 років.
- Досвід проведення коуч-сесій для власників і перших осіб компаній 10 років.
- Професійна спеціалізація: комунікативні навички, орієнтація на якісне обслуговування клієнтів, продажі і перемовний процес, управління.