Тренінг "Збільшуємо середній чек!"

Цілі тренінгу:
- Ознайомитися з психологією особистості гостя, дізнатися його мотиви і переваги.
- Визначити свій психотип і стиль поведінки при різних ситуаціях.
- Проаналізувати «плюси» і «мінуси» власної поведінки, отримати об'єктивні критерії для оцінки рівня свого професіоналізму.
- Оволодіти навичками продажів, що можна застосовувати в процесі обслуговування гостей ресторану.
- Навчитися пропонувати гостю більш цікаві і дорогі страви, пропонувати доповнення до обраних позицій меню, збільшити середню суму чеку.
- Дозволити учасникам усвідомити свою роль не тільки обслуговуючого, але і продащого персоналу, мотивувати їх на здійснення продажів гостям.
Для кого цей тренінг
Адміністратори ресторану
Офіціанти ресторану
Офіціанти кав'ярні
Що в програмі
1. Таємниці комунікації
- Особливості сфери гостинності.
- Психологія Гостя.
- Типологія гостей ресторану. Вибір відповідної моделі поведінки при обслуговуванні різних типів клієнтів.
- Гість прийшов. На що він звертає увагу?
- Як створити атмосферу довіри і доброзичливості.
- Техніки встановлення емоційного контакту.
- Транзактний аналіз комунікацій
- Аналіз першого враження, від чого воно залежить.
- Стереотипи сприйняття.
- Вираження і регуляція емоцій.
- Прийняття зворотного зв'язку.
- Алгоритм прийняття критики.
- Психологія гостей, які залишають чайові.
- Як зробити так, щоб гостям хотілося дати офіціантові на чай.
- Як дотриматися всіх правил етикету пов'язані з чайовими
4. Роль офіціанта як продавця
- Що таке продаж, допродаж, особливості "пропонуючих" продажів.
- Відмінність продажу від відпуску товару, впарюванія, сервісного обслуговування.
- Особливості продажу в сфері сервісу.
- Як здійснювати "пропонуючі" продажі та допродажі.
- Можливості "пропонуючих" продажів на етапі прийняття замовлення, як робити рекомендації гостю, як продавати доповнення до обраних страв.
- Встановлення психологічного контакту з клієнтом і створення позитивної атмосфери.
- З'ясування потреб гостя.
- Презентація позицій меню.
- Можливі заперечення та їх обробка.
- Уміння давати рекомендації і поради гостю.
7. Орієнтація в потребах гостей ресторану
- Як визначити, що важливо для гостя.
- Задавання питань для з'ясування критеріїв та переваг гостя.
- Як робити рекомендації, основані на потребах гостя.
- Знання меню і його важливість для здійснення "пропонуючих" продажів.
- Описи страв, що викликають бажання їх спробувати.
- Використання "сильних слів" для того, щоб зробити описи страв більш яскравими.
- Особливості обробки заперечень під час "пропонуючих" продажів. М'який підхід. Неприпустимість тиску і суперечок.
- Відповідь на заперечення як на запитання.
- Практична частина. Збір стандартних заперечень і сумнівів Гостя та підготовка відповідей на них.
- Техніки регулювання емоційної напруги.
- Роль позитивного ставлення в житті людей.
Програма представлена у скороченому вигляді для попереднього ознайомлення.
Як проходить тренінг
Інтерактивне спілкування
Практичні кейси
Відео аналіз
Зворотній зв'язок учасникам
Обмін досвідом між учасниками
Хто проводить тренінг
27
років досвід роботи в продажах
110
компаній клієнтів
397
виконаних проектів
25
виступів на тему продажів
- Експерт з продажів та сервісу
- Сертифікований бізнес-тренер,
- Сертифікований коуч (ICF),
- 27-річний досвід роботи в продажах послуг.
- Досвід роботи у створенні та проведенні навчальних програм / тренінгів - 13 років.
- Досвід створення і впровадження стандартів - 10 років.
- Досвід проведення коуч-сесій для власників і перших осіб компаній 10 років.
- Професійна спеціалізація: комунікативні навички, орієнтація на якісне обслуговування клієнтів, продажі і перемовний процес, управління.