Оцінка емоційного інтелекту
Оцінка емоційного інтелекту — TTI Success Insights® EQ дає зрозуміти загальний рівень інтелектуального розвитку співробітника та його технічні навички. Проте, для систематичності успішних результатів співробітника необхідний стабільно високий рівень емоційного інтелекту (EQ).
Емоційний інтелект - процес визначення, управління та регулювання власних емоцій та емоцій оточуючих. Цінність емоційного інтелекту співробітника залежить від того, скільки компетентності від людини вимагає робота.

Звіт оцінки емоційного інтелекту TTI Emotional Quotient ™ має п'ять рівнів міжособистісного й особистого EQ.
Особистий EQ - здібність розуміти себе.
Міжособистісний EQ - здатність розуміти інших.
Внутрішньоособистісний EQ- Самоусвідомлення - розуміння настрою, емоцій і спонукань співробітника й того, як це все впливає на його колег та інших.
- Саморегуляція - контроль або перенаправлення негативних і руйнівних імпульсів, а також тенденція відкладати прийняття рішень й обмірковувати їх, перед тим як діяти.
- Внутрішня мотивація - бажання працювати не для матеріальної винагороди або статусу, а також бажання досягати мети за допомогою зусиль і наполегливості.
- Навички спілкування - управління взаємовідносинами з людьми, встановлення нових знайомств
- Емпатія (співпереживання) - розуміння емоційного стану інших людей.
Застосування Оцінки емоційного інтелекту в бізнесі
Оцінка емоційного інтелекту EQ допоможе вам доповнити й підвищити рівень процесів навчання і розвитку, надаючи можливість основним співробітникам усвідомити рівень свого емоційного інтелекту. Звіт оцінки емоційного інтелекту EQ допомагає визначити, яким же чином респонденти можуть підвищити швидкість розвитку свого емоційного інтелекту й отримані знання для прийняття виправданих рішень в подальшому.