Тренінг "Основи ефективної комунікації для керівників"

Для кого цей тренінг
Тренінг призначений для керівників вищої та середньої ланки, кадрового потенціалу компанії, висококваліфікованих працівників, що займають ключові позиції у компанії.
Агенції нерумості
Дистриб'ютори
Виробничі компанії
Банки
Роздрібні магазини
Бутіки
Турагенції
Автосалони
Рекламні агенції
Інтернет-магазини
Що в програмі
- Аналіз специфіки ділової комунікації та перемовного процесу
- Структура процесу комунікації, цілі кожного її етапу
- Визначення Позиції, Інтересів і Стилю психологічної поведінки партнера з комунікації
- Способи впливу на співрозмовника
- Теорія транзактного аналізу Е. Берна й особливості комунікації з різними співрозмовниками, в залежності від позиції, яку вони займають
- Вибір і реалізація оптимальної психологічної позиції у розмові
- Способи швидкого налагодження комунікації та взаємодії
- Визначення маніпуляції й тиску в переговорах, методи їх нейтралізації
- Як наводити переконливі та різноманітні аргументи, факти на підтримку своєї точки зору
- Варіанти роботи з агресією і негативом співрозмовника
- Аналіз актуальних переговорних ситуацій учасників і визначення ефективних комунікативних стратегій
- Цілеспрямоване вибудовування довготривалих відносин з колегами всередині компанії
- Розбір складних ситуацій комунікації всередині компанії, які потребують особливої уваги керівника
- Складання особистого плану розвитку на основі опрацьованих матеріалів і кейсів
Програма представлена у скороченому вигляді для попереднього ознайомлення.
Як проходить тренінг
Інтерактивне спілкування
Практичні кейси
Аналіз відео-запису вправ
Зворотній зв'язок учасникам
Обмін досвідом між учасниками
Хто проводить тренінг
Спеціалізується на проектах з впровадження системи Performance Management, а також розробці та проведенні навчальних програм по напрямках people management, self- management, комунікативна ефективність, коучинг та розвиток персоналу. З 2005 р. проводить навчання керівників у галузі Performance Management та People Management, коучинг та розвиток персоналу.
Проведено більше
тренінгів
Проведено навчання більше
керівників
Понад 15 років роботи в реальному секторі бізнесу, з яких 12 років успішної кар'єри в ГК «ФОКСТРОТ», від посади менеджер з персоналу регіонального представництва до Директора департаменту персоналу Групи (в 2013 р ГК «ФОКСТРОТ» ввійшла до 25 кращих компаній-роботодавців України за версією журналу "Капітал"). Практичний досвід у галузі організації та контролю hr-процедур; впровадження системи Performance Management та оцінки результативності на основі показників ефективності діяльності (KPI); програм управління та оцінки залученості персоналу; в системному розвитку торгового та керівного складу компаній; в розробці та проведенні систем атестації й оцінки персоналу, зокрема Оціночних Центрів для різних категорій персоналу.