Тренінг "Майстерність створення довірливих відносин"

"Високоякісний сервіс - гідна шляхетна мета"
Освоєння певних технік дозволить вам розуміти поведінку людей і відмінності між ними. Відкриє можливість варіювати вашу поведінку і способи комунікації, щоб більш успішно працювати з власною і чужою поведінкою та моделями світу, а також змінювати їх.
Задачі:- підвищення комунікативної компетентності співробітників,
- усвідомлення рівня розвитку власних менеджерських умінь і лідерських якостей,
- усвідомлення важливості створення довірливих відносин, і як результат зміна ставлення до внутрішнього і зовнішнього клієнта,
- орієнтування на особисту ефективність та відповідальність.
Для кого цей тренінг
Керівники напрямків
Менеджери з продажів
Адміністратори
Що в програмі
1. Ефективна комунікація
- Важливість ефективної комунікації.
- Вміння працювати в конфліктних ситуаціях. Необхідні навички.
- Ієрархія потреб і цінностей. Актуалізація потреб в самоорганізації.
- Чотири аспекти емоційного інтелекту.
- Як уникнути конфлікту, враховуючи реакцію на зміни. 4 фази змін.
- Види мотивації. Внутрішня і зовнішня мотивація.
- Мотивація «ДО» і мотивація «ВІД». Способи впливу.
- Сучасний підхід до мотивації: кращі мотиваційні теорії, їх аналіз і застосування.
- У чому причина конфліктів поколінь. Відмінності в теоріях.
- Визначення власного рівня особистісного розвитку та рівня бізнес-структур. Визначення цінностей компанії і узгодженість з цінностями співробітників.
3. Роль сервісу та якісного обслуговування у бізнесі
- Механізми побудови сервісної культури та система контролю.
- Алгоритм створення успішного бренду.
- Сервісна поведінка і як її досягти. Стратегія роботи на 4-х рівнях.
- Люди: як піклуватися про клієнтів і співробітників.
- Створення колеса компетенцій співробітника компанії, що здійснює трансляцію сервісної поведінки.
- Практичні прийоми управління ключовими клієнтами.
- Модель розвитку відносин з ключовими клієнтами.
- Локальне управління, орієнтація на цінності.
- Управління створенням споживчої цінності.
- Перспектива клієнта.
- 10 помилок бізнесу під час кризи.
Програма представлена у скороченому вигляді для попереднього ознайомлення.
Як проходить тренінг
Інтерактивне спілкування
Практичні кейси
Відео аналіз
Зворотній зв'язок учасникам
Обмін досвідом між учасниками
Хто веде тренінг
27
років досвід у продажах
110
компаній клієнтів
397
виконаних проектів
25
виступів з теми продажів
- Експерт з продажів та сервісу
- Сертифікований бізнес-тренер,
- Сертифікований коуч (ICF),
- 27-річний досвід роботи в продажах послуг.
- Досвід роботи у створенні та проведенні навчальних програм / тренінгів - 13 років.
- Досвід створення і впровадження стандартів - 10 років.
- Досвід проведення коуч-сесій для власників і перших осіб компаній 10 років.
- Професійна спеціалізація: комунікативні навички, орієнтація на якісне обслуговування клієнтів, продажі і перемовний процес, управління.